zaterdag 15 oktober 2022

Favoriete vijf op vrijdag

Wat zijn mijn vijf favoriete genietmomentjes om te delen? Ik doe vandaag mee met Susanne's site om dingen te delen waar ik dankbaar voor ben.

👉 Translate my Dutch? Use the translation gadget in sidebar


Mijn favoriete vijf

  1. De zonnebloem die zo mooi stond te stralen in de regen. Ik nam me voor om foto's te maken in de regen. Dat heb ik niet gedaan. Deze is van de dag ervoor, toen het droog was. Ik hou ervan om een zonnebloem te zien op grauwe dagen. Jij?
  2. Ik was heel moe na een gesprek met iemand en toen stelde mijn zoon voor om naar het bos te gaan. Ik zei ja en we wandelden door de regen. Het hielp. We kozen een wandeling in een vrij onbekend stuk bos in de buurt van ons dorp.
  3. Ik facetimede met mijn dochter in België Ze vertelde dat ze pompoensoep ging en stuurde later een foto dat het haar gelukt was.
  4. Ik schreef een blog over de vliegenzwam: Wie wordt er kaal als het regen? En ik genoot van het bloggen. De foto's zijn gemaakt door mijn zoon.
  5. Eindelijk nam ik de tijd om mijn olijfje in een grote pot te zetten. Nu staat bij het voorraam, omdat ik las dat een olijfplant veel zon nodig heeft. 
Wat waren jouw 5 mooie momentjes?
Simpele dingen zijn het meest waardevol en alleen wijze mensen waarderen ze.

6 opmerkingen:

  1. Wat mooi jouw blog en deze vraag..eigenlijk vergat ik de geniet momentjes van de afgelopen dagen.. eens even denken..
    1. Shoppen met m’n jongste dochter die een vrije dag had van school
    2. Samen met haar een visje eten
    3. Eindelijk weer energie en inspiratie om blogs te schrijven
    4. Samen bijbelstudie doen met mijn geloofsvrienden
    5. Een avondwandeling met mijn man

    Dankjewel! Mooi dat ik door jouw prachtige blog de zegeningen weer mag zien en erbij stil mag staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aritha, I figured out the language button here on your blog! That's my first fave. Others this morning are sunshine, a tasty cup of coffee, warm home (it's 40F outside), walk in the forest with my daughter and granddaughter yesterday, anticipation of church this morning.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, the pumpkin soup looks divine. Such beautiful pictures you took!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zie je maar, gezellige momenten! en ook nog mooi in beeld gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aritha, sounds like you had a good week. How special that you got to FaceTime with your granddaughter. I've never had pumpkin soup it sounds yummy.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I'm glad you have a translate option! Sounds like a good week for you.

    BeantwoordenVerwijderen