vrijdag 26 augustus 2022

De wonderlijke reis van mijn postpakket

Ik zal het je laten zien. Ik show je aan het de hand van mijn foto's en woorden de wonderlijke reis van mijn postpakket 😊📬

Five Minute Friday
Doe ook mee: de Five Minute Friday link-up Zet een timer op vijf minuten en schrijf over de wekelijkse opdracht tot het belletje gaat. Deze week is het thema: show (laten zien)


Email van mevrouw E.
Mijn man kreeg via de site van ons bedrijf een e-mail van mevrouw E. Zij schreef: 

“Kan het zijn dat ik een postpakket gekregen heb met uw naam en adres erop? Onze straatnaam en het huisnummer zijn hetzelfde. Ze verwarren  provincie Utrecht (in het adres) waarschijnlijk met de stad Utrecht. Het pakje komt uit United Kingdom."


Laat zien wat erin zit
Ik verwachtte een postpakketje. Maar dat zou door DHL bezorgd worden. "Wil je het pakje open maken om te kijken wat er in zit," vroeg ik haar. Wat bleek? In de envelop zat het boek dat ik bij Amazon besteld had op 9 augustus. De andere boeken, die ik tegelijk bestelde, zijn al aangekomen. Waarom dit boek niet door DHL bezorgd werd is mij een raadsel maar mevrouw E. was zo aardig om het pakje nog een keer op de post te doen. 

Ze schreef met grote blauwe letters op de bruine envelop:

Lieve postbode, dit pakket moet naar V…
NIET naar Utrecht!!


Er zijn nog steeds aardige mensen
Het is gelukt! Vandaag bracht de postbode mijn pakje. Ik voel me zo blij. Zonder mevrouw E was mijn pakketje nooit aangekomen. Dit laat me zien dat er in deze tijd vol egocentrisme nog steeds aardige mensen zijn die wat extra's doen voor hun medemens. 

Mijn nieuwe boek Aging with Grace. Wat een wonderlijke reis heeft dit boek achter de rug. Dat wilde ik even showen aan de hand van mijn foto's. En erover schrijven, vijf minuten lang.


Hartelijk dank, mevrouw E. 

10 opmerkingen:

  1. das nog is super van mevr E, lijkt me trouwens een mooi boek ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet er nog in beginnen. Ik zal je vertellen of het moois is.

      Verwijderen
  2. How wonderful for someone to be certain to get it to you! I have been hearing of this book in several different places! Enjoy the book!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your book went on a journey to
    Utrecht, far away
    then travelled on, and when 'twas through
    it arrived one day
    with stories of its sojourning
    in places 'long the road,
    and listening and learning,
    those pages had been sowed
    with other vistas, other minds,
    other kinds of weather,
    but all of strangely sim'lar kinds
    that, working all together
    made that purchase rather more
    than it might have been before.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Andrew, it is also nice when I translate it into Dutch. Thank you.

      Verwijderen
  4. Aritha, it is encouraging to know there are still kind people in the world! I'm so glad Mrs. E contacted you, then forwarded your package. I have seen Aging with Grace recommended several times; it is on my Amazon Wishlist. ~Lisa, FMF #12

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is such a delightful story. There are indeed many kind people out there.
    FMF#14

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It's always nice to hear about kind people who do thoughtful things. Glad your book got to you, and I hope you enjoy it.

    BeantwoordenVerwijderen