vrijdag 7 oktober 2022

Favoriete vijf op vrijdag

Wat zijn mijn vijf favoriete genietmomentjes om te delen? Ik doe vandaag mee met Susanne's site om dingen te delen waar ik dankbaar voor ben.


Mijn favoriete 5
  1. Ik ging eindelijk weer een keertje naar mijn vriendin en dat was zo gezellig. De zon scheen en we zaten buiten. En dronken thee. En kletsen honderduit.
  2. Het boek dat ik een paar weken geleden besteld had bestel had, kwam binnen: Truthfilled door Amy Chou Simons. Mooi boek, mooie illustraties 
  3. Mijn man rende de Prattenburg-run en ik ging er naar toe om hem te zien finishen. Geweldig!
  4. Op donderdagavond was er een creatieve avond voor vrouwen. We schilderden een houten huisje, we dronken koffie, thee en praatten ondertussen. 
  5. Mijn ochtendwandeling. Ik zag de zon opkomen boven een weiland vol dauwdruppeltjes. Dat is het mooie van dit herfstseizoen. 
‘Een vriend die je tranen begrijpt is waardevoller dan iemand die alleen je lach kent.’

1 opmerking: