zaterdag 24 september 2022

Favoriete vijf op vrijdag

Wat zijn mijn vijf favoriete genietmomentjes om te delen? Ik doe vandaag mee met Susanne's site om dingen te delen waar ik dankbaar voor ben.

Mijn favoriete vijf

  1. Regendruppels op mijn blauwe waslijn. Ik houd van regen. Ik houd van de geur van natte aarde en van druppels. Daarom een druppel-aan-de-waslijn foto.
  2. Ik kocht nieuwe kleren omdat mijn oude te wijd zijn. Je ziet het, ik vind bloemetjes zo leuk en de combinatie staat me goed. Ben je benieuwd hoe je een klokrok (circel skirt) het best kan combineren? Kijk dan het Pinterest bord van Esmé Lifestyle.
  3. Een rode klaver met de zon erachter. Twee prachtige wandelingen gemaakt. Eén door het bos, die van de klaver was buiten ons dorp. Het was mistig en de zon kwam op. Daar ga ik nog over bloggen op: Moments, frozen in time ♡
  4. In het midden: ik ging naar iemand toe om te praten over het helpen met de nieuwsbrief van de kerk. Het was gezellig. Er liep ook een peuter rond met prachtig helblond haar. Fijn bezoekje.
  5. Ja, chocolaatjes. Zoon werkt in een snoepwinkel. Ik ging er heen om deze chocolaatjes te halen. Lekker.


Wie van zijn herinneringen kan genieten, leeft tweemaal.

3 opmerkingen:

  1. No wonder they are your favorite five this Friday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely pic of the raindrops on the clothes line. I love the smell of a good rain. I've always loved flower patterns on a black background for clothing. I have never seen a red clover before. Loved your photos!

    BeantwoordenVerwijderen