vrijdag 23 december 2022

Favoriete vijf op vrijdag

Wat zijn mijn vijf favoriete genietmomentjes om te delen? Ik doe vandaag mee met Susanne's site om dingen te delen waar ik dankbaar voor ben.

👉 Translate my Dutch? Use the translation gadget in sidebar



Alles ging anders
Alles ging anders. Mijn man kreeg COVID en dat haalde de vaart uit de week. Ik miste de verjaardag van mijn vriendin omdat ik ervoor koos om niet te gaan. Ik wilde niemand besmetten. Gelukkig heb ik nog geen COVID en deze blog zorgt ervoor dat ik nadenk over mijn grote en kleine zegeningen.

Mijn favoriete vijf
  1. Diamond painting glow in the dark. Op dinsdag haalde ik wat hobbyspullen in het dorp. Deze glow in the dark ster vind ik zo mooi. Ik ben bezig met de witte steentjes zoals je ziet. 
  2. Lampjes op batterijen. Omdat we niet zoveel stroom willen gebruiken branden de lampjes op batterijen. Deze lichtslinger bestaat uit flesjes met droogbloemen erin. Ze hangen aan de kaartenslinger, waardoor de kerstkaarten verlicht zijn.
  3. Ik ben begonnen aan een prachtige serie over Psalm 23The Lord is my Shepherd, by Pastor Colin Smith. Warm aanbevolen.
  4. Op donderdag maakte ik een boswandeling en zag deze schattige paddenstoeltjes aan een tak. Ik schreef vandaag over mijn wandeling op mijn fotoblog.
  5. Ik kocht ik één van de laatste amaryllisbollen. Niet de mooiste bol maar ik heb het gevoel dat hij wel de mooiste bloemen krijgt. Je kunt mijn plantjes volgen op Instagram.
En nog veel meer.

Wat waren jouw 5 mooie momenten

Van simpele dingen word ik heel blij

2 opmerkingen:

  1. I love your FFFs! This year (again) I did not hang my Christmas cards. Next year, I hope. But, the stockings are hung! Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOH Glad I could figure out the translation thingy. Love your FFF. We hang our cards on the kitchen door....i love receiving Christmas cards. That psalm 23 study sounds very good. MERRY CHRISTMAS!! and thank you for visiting my blog. The star wasn't on a cake...it was the top of a vegetable potpie.

    BeantwoordenVerwijderen