zaterdag 4 juni 2022

Moe zijn is niet leuk

Ik begin dit bericht met een spreuk van Augustinus: 


“Trust the past to the mercy of God, the present to His love, and the future to His providence.”

  1. Ik ging naar een speciale tandarts en ging daarna wandelen in het Schaffelaarsebos. Daar maakte ik de foto met de koeien aan de waterkant
  2. Een mus vloog tegen het raam. Hij bleef versuft zitten. gelukkig leefde hij nog
  3. Mijn schoonvader werd 80 jaar. Omdat we samen gingen lunchen bij hem thuis konden we een familiefoto maken: mijn man met zijn zussen
  4. Bakken: deze foto stuurde mijn dochter naar me toe. We zijn allebei aan het oefenen met glutenvrij brood bakken. Dat is niet zo gemakkelijk.
  5. Nog een foto van mijn wandeling in het Schaffelaarse bos.
  6. In het bos zag ik een groen krabspin.
  7. Het mooie morgenlicht op mijn uil (diamondpainting)
  8. Mijn man kocht een vlinder voor me. Ook al diamondpainting
  9. Ik maakte nog een wandeling. De varens zijn al groot gegroeid.
  10. Rode klaver in mijn hand.
  11. Mijn orchidee gaat bijna bloeien. Hoe lang zal het duren?
  12. De club van mijn lieve schoonzoon I. werd eerste met voetbal.
  13. Een prachtige wolkenhemel
Moe is niet leuk
Deze week was ik zo moe. De tweede week van mijn kuur, tegen de ontsteking. Het wandelen was eigenlijk te veel. Maar je hoeft niet snel te lopen. En ik ging telkens even zitten. Ik mag nog niet in de zon. Dus leef ik in de schaduw.

1 opmerking:

  1. Was die speciale tandarts ook in Barneveld?
    Leuk de foto van man en zussen.
    Mooi, de natuurfoto's!

    BeantwoordenVerwijderen