maandag 30 mei 2022

Laat de stormen niet groter worden dan...

Maandagavond. Stil in huis. Halverwege mijn tweede kuur voor kaakproblemen voel ik me raar moe in mijn hoofd. Gelukkig kan ik moe zijn. Er wordt op dit moment niet zoveel van me gevraagd. Dus aanvaard ik het. Dat het is zoals het is.

Hierbij mijn collage van vorige week.


  1. Alweer tandarts. Die niets voor me kan doen. 
  2. Een nieuwe boek Vleugels als een duif en ik heb hem zo goed als uit. Voor een geschiedenisliefhebber echt een mooi boek. Via de link lees je waar het over gaat.
  3. Ik probeerde één wandeling. Langzaam lopen, genieten. Zelfs paddenstoelen gezien.
  4. Een mooi citaat uit het leesplan Peace In Your Pain
  5. Ik bakte hamburger. Daar is mijn zoon dol op.
  6. de lavendel gaat bloeien! Zo mooi.
  7. Ik schreef een blog: Als Hij zegt: wees niet bang

»»————- ★ ————-««

 

Jezus hoeft maar één woord te spreken om de wind en golven tot bedaren brengen - Hij kan hetzelfde doen met jouw hart vol angst, en bezorgdheid.

 


Mijn les voor deze week: laat de stormen niet groter worden dan de beloften van Jezus. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten