maandag 26 juni 2023

Homemaker Maandag! - 26-06-2023

👋 Hé, welkom hier! 🌞 Vandaag doe ik weer gezellig mee met het dagboek van Sandra. Het is een gewoon leuk en daarom doe ik het

👉 Translate my Dutch? Use the translation gadget in the sidebar


Het weer
Iets minder warm en daar ben ik zo blij mee

♥ Wat ik draag ♥
Gebleekt spijkerrokje en bloemetjes shirt.

♥ Als ik naar buiten kijk ♥
Zie ik roze rood zonlicht op zijkant van de molen. Nog even en dan wordt het donker.

Op dit moment
Op dit moment zit ik in mijn stoel: sla een vlieg weg en ik dan typ ik weer.


Ik denk na over
Ik denk na of ik het raam vannacht open zal laten of niet.

Wat was het hoogtepunt van vorige week
Eindelijk nieuwe schoenen voor netjes. Het zijn sketchers. Mijn oude schoenen waren versleten en ik kreeg er pijn in mijn voeten van.


Ik luister naar
Ik luister naar mijn huiskwartet: de klok, de vlieg, de koelkast en de gamer.

Welke chillmethode ga ik gebruiken om goed voor mezelf te zorgen
Ik ga gewoon goed op mezelf zorgen. 

Op het menu
Ik ga voor Hollandse gerechten deze week

Welke nieuwe apps of sociale media-accounts heb ik ontdekt
SkinVision via het krantje van CZ. De app detecteerde een plekje op mijn neus en zei dat ik binnen 4 weken naar de dokter moest. Ik deed het en zij stuurde me gelijk door naar de dermatoloog. Midden juli kan ik er terecht

Ik hoop dat het mee gaat vallen! Het plekje zit er al langer dan een jaar.

Op mijn leesstapel
Ik ga een nieuw boek bestellen. Ik weet nog niet welke. Maar nu, op woensdag wel. Ik kocht iets wat ik leuk vind om te lezen:


  1. Iedereen verslaafd? Een meeslepende en scherpe analyse door Doortje Smithuijsen van de gevolgen van digitalisering, maar ook een kritische duiding van de tijd. Als verslaving een vlucht is, waarvoor vluchten we dan?
  2. Noorderlicht Lopers. Tim Voors verkent het laatste stuk wildernis van Europa. Nog geen 4 uur vliegen vanaf Schiphol begint hij met wandelvriendin Sunny aan de Kungslede, een route van 450 km door Lapland.

Op mijn takenlijst voor de week
Ongeveer zoals vorige week. Maar ik red het allemaal nooit jongens, en dat hoeft ook niet.

In mijn knutselmand
De trui en mijn diamondpainting

♥ Deze blog heb ik gelezen en is blijven hangen ♥
Hoe voel ik me
Nu gaat het wel weer. 

Mijn simpele genoegens
Gelukkig heb ik die wel dat is nou het wonder van het gewone toch? Kijk deze tuinanjer.


Vensterbankgeluk en tuinlessen
Regen! En... ik heb een mother of 1000 plant nu

Van welke muziek geniet je de laatste tijd
Tim Janis alweer

Rondkijken in huis
Dan zou je lege plekken zien want er staan veel planten buiten.

Van de camera
Dampende bosbodem na de regen


Bijbelvers
Waarlijk, mijn ziel keert zich stil tot God …waarlijk, mijn ziel, keer u stil tot God, want van Hem is mijn verwachting. Psalm 62:2a,6 Uit: kom maar vaak bij Mij

Citaat
Heb ik vandaag vrede gebracht? heb ik een glimlach op iemands gezicht gebracht? heb ik woorden van genezing gezegd? heb ik mijn woede en work losgelaten? Heb ik vergeven? Heb ik liefgehad? Dit zijn de echte vragen. Henri Nouwen


Verbond met Huisvlijt (doe ook mee, lieve blogger!) 

5 opmerkingen:

  1. Hope all will be well with the spot on your skin. Here to see a dermatologist takes 2 years :( My favorite shoes - sketchers. Have a great week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enjoy seeing your flower (and other) photos so much! Wonderful quote to end your post. Hope all goes well with the dermatologist and that you have a great week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie schoenen!
    Doe maar een horrending voor je raam ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I feel the same way about the flies or the one most annoying fly around me and the quote is great :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh..., ik hoop dat het plekje niks is. Ik ken de app helemaal niet. Nooit van gehoord. Bedankt voor de tip!
    Ps: Dankjewel voor het compliment over de foto's ☻♥

    BeantwoordenVerwijderen