zaterdag 1 april 2023

Maandcollage maart 2023

Maart eindigde met de verjaardag van mijn zus. Ik kan niet geloven dat deze maand alweer voorbij is! Ik ga proberen een samenvatting te maken aan de hand van de foto's op mijn mobiel. 

👉 Translate my Dutch? Use the translation gadget in the sidebar


💗 just nu: Wonder van Gewone 

Een terugblik op maart
  1. de zon op zien komen
  2. elke dag naar buiten voor een ommetje van 2 km
  3. selfie met nieuwe blauwe trui
  4. sneeuw!
  5. de beste zalf voor sportblessures (mijn man heeft een blessure)
  6. orchidee bloeit en weet je hoe mooi hij is
  7. Zonnebloem zaadjes gezaaid
  8. ons dorp (winkelen)
  9. ik kijk de tulpen bijna uit de grond. Nog even
  10. een vlinder van diamondpainting
  11. we gingen stemmen. Ik machtigde mijn man.
  12. daar komt de zonnebloem (zo leuk)
  13. zie je wel dat het lente wordt
  14. mosjeschallenge in het bos op een grauwe dag
  15. een Hollandse spreuk op de eerst lentedag
  16. verjaardag zoon; hij werd 19
  17. de eerste tulp en wat een mooierd!
  18. kaakoperatie dochter
  19. Judasoor op boomstam
  20. bij de kikkerpoel
💗 Bij Andrea kun je nog veel meer collages bekijken.
💗 Doe mee met de linkparty van Nicole

2 opmerkingen:

  1. Whew! You had quite a busy March. Loved seeing all the photos. What a great idea to make a collage of the previous month, good way to keep track of things. Happy April!

    BeantwoordenVerwijderen