woensdag 1 maart 2023

Maandcollage februari 2023

De maand begon met de begrafenis van mijn schoonvader. Ik zei vanmorgen tegen mijn man: dat heeft de rest van de maand beïnvloed. 

👉 Translate my Dutch? Use the translation gadget in the sidebar


 💗 Juist nu: Wonder van Gewone 

Een terugblik op februari:

  1. Ik heb heel veel uurtje besteed aan diamondpainting omdat ik daar zo rustig van word in mijn hoofd. 
  2. Mijn orchidee kreeg nieuwe knoppen. Ik vind het zo leuk dat hij voor de derde keer gaat bloeien. 
  3. Tijdens een wandeling kwam ik mijn zoon tegen, die ook een wandeling maakte. We gingen even op het bankje zitten en praatten met elkaar. Hij vond een stuk schapenwol en ik schreef daar een blog over: schapenwol of hondenhaar?
  4. Het mooiste lantaarntje vond ik bij de Groene Grens. Het is een "nestje" van de wilde peen en ik probeerde de zon er precies achter te krijgen. Ja, ik wandelde. Ik ging halverwege de maand iets vaker wandelen.
  5. Op een dag dronk ik koffie bij mijn vriendin. Dat waren gouden uurtjes. De bos tulpen stond bij haar op tafel. 
  6. Mijn man showde zijn nieuwe hardloopschoenen
  7. Ik hing iedere keer met plezier de was buiten
  8. Deze maand begon ik weer met het bakken van cake. Zoons en mijn man zijn er dol op. Daarom nu niet alleen cakes maar ook brownies met 3 soorten kruiden en likeur erin.
  9. Ik kocht een boek voor een andere vriendin die jarig was. Ze wist geen cadeautje dus heb ik me in haar verplaats en gedacht: wat zou ik leuk vinden als ik haar was. Ze was verrast en blij en heeft het boek in gebruik genomen.
  10. ...dit is een foto van één van onze zoons toen hij baby was. Ik zocht naar foto's en kwam deze tegen. Aaaah, schattig hè.
  11. Een betere thermosfles voor mijn wandelingen. Zou mijn koffie nu echt warm blijven? Ik testte hem uit.
  12. Ik las een boek en maakte een foto van het boek
  13. Er zat een ringetje in mijn havermout. Gelukkig at ik hem niet op. Foutje van de fabrikant.
  14. Zagen jullie een regenboog in februari? Ik zag een dubbele.
  15. We waren 27 februari 32 jaar getrouwd
  16. ... en we gingen samen wandelen bij de Groene Grens. Ik schreef over die wandeling op mijn fotoblog: Gijs Gans is een soepgans
💗 Bij die Birgitt kun je nog veel meer collages bekijken.
💗 Doe mee met de linkparty van Nicole

4 opmerkingen:

  1. ...willkommen bei meinen Monatscollagen, liebe Aritha,
    ich habe mich ein wenig hier umgesehen und die Seite "Über mich" gelesen...schöne Erinnerungen auch in deiner Collage und der ganz normale Alltag...

    wünsche dir einen schönen März,
    viele Grüße Birgitt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A belated happy anniversary to you and your husband! Enjoyed seeing all your photos. And I have to thank you for introducing me the concept of diamond painting. Hope you have a wonderful weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk overzicht.... maar uh, een ringetje in de havermout, ugh!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk overzicht. Superleuk om te lezen ☻♥

    BeantwoordenVerwijderen