woensdag 3 mei 2023

De 25 Levensvragen Tag

Hoi, hoi! Elsa van de Seizoensblog heeft me gevraagd om mee te doen aan een leuke opdracht! Zoals je weet, doe ik graag een schrijfoefening en deze keer pak ik de 25 Levensvragen Tag aan. Voel je vrij om mee te doen en je eigen versie te maken. 

                           

1. Hoe ziet de home screen van je telefoon eruit? 
Dat wisselt nogal. Maar vorige maand heb ik onderstaande scène erop gezet. Met tekst van Alistair Begg. Ik houd van de combinatie bomen, zonnetje en mist.

Als je goed kijkt zie je dat ik twee data heb: de Nederlandse en de Joodse. Plus: ik koos om 13:00 neer te zetten als 1:00. Dat vind ik makkelijker. Je zou toch zo het plaatje in willen wandelen?


2. Je gaat naar een café/kroeg; wat bestel je? 
Altijd koffie. En ik check of ze echte melk gebruiken want dat vind ik het lekkerst. 

3. Welk woord gebruik je echt té vaak? 
Zoiets en ofzo. 

4. Wat is je favoriete film? 
Ik houd van historische's drama's zonder extreem geweld.

5. Wat is je guilty pleasure op het gebied van televisie? 
Ik ben eigenlijk geen fan van tv-kijken. Dus helaas kan ik je geen guilty pleasure op dat gebied geven. Maar geen zorgen, ik heb nog genoeg andere hobby's waar ik van kan genieten.

6. Wat is het laatste liedje dat je hebt geluisterd?
7. Naar wie was je laatste appje? 
Naar M. als reactie op een citaat dat ze deelt in haar status

8. Wat was je eerste e-mailadres?
 Weet ik echt niet meer.

9. Waar kun je je enorm aan ergeren? 
Weet je aan wie ik me echt mateloos erger? Aan mezelf 😂🤦‍♀️

10. Wat is je meest gênante moment ooit? 
Dat ik als kind bij het uitstappen uit een roeiboot in het  water viel.


11. Wat is je meest favoriete dag van het jaar? 
Ik heb niet echt een specifieke favoriete dag van het jaar, maar ik geniet enorm van nieuwe ochtenden met mist en zonneschijn.

12 Wat is je favoriete emoji? 
Deze 🌲! Als bosliefhebber ben ik net zo enthousiast over de naaldboom emoji als een eekhoorn over een pinda! Met deze emoji vier ik mijn wandelavonturen in het bos! 🌳🚶

13. Katten of honden? 
Katten. Ik zou voor een rode kat gaan met grote oren.

14. Utrecht of Amsterdam? 
Utrecht omdat het dichterbij is, minder druk en omdat ik leuke herinneringen heb aan uitjes daarheen.

15. Thee of koffie? 
Koffie met warme melk.


16. Serie of film? 
Film. Ik houd van afgeronde dingen. Bij een serie kan ik niet stoppen.

17. Engeland of Amerika? 
Ik denk dat ik het liefs naar Amerika wil: één voor één mijn blog-vrienden bezoeken en hun omgeving zien. Maar Engeland... dat is veel dichterbij.

18. Vlees of vis? 
Nooit vis. Wel kipfilet. Dus ga ik voor af en toe vlees.

19. Drank of drugs? 
Geen drugs en geen drank

20. Spice Girls of Backstreet Boys
Allebei niks aan. Ik ben weg van gitaarmuziek: zoals dit:


21. Bert of Ernie? 
Ik heb een zwak voor Bert

22. Buurman of Buurman? 
Ik vind Mat zo grappig

23. Sesamstraat of Villa Achterwerk?
 Sesamstraat.

24. Meest random feitje over jezelf? 
🔎💡 Ik vind het heerlijk om alles uit te pluizen wat mij interesseert

25. Belangrijkste levensles die je tot nu toe hebt geleerd? 

---
Hopelijk vond je het leuk om deze #TAG te lezen. Als je zin hebt om 'm over te nemen en in te vullen op je eigen blog, gewoon doen! Voel je vrij om de vragen aan te passen of te skippen als je dat wilt. Let's have some fun! 🎉

6 opmerkingen: