vrijdag 4 februari 2022

Ik weet het nog!

Alleen een collage. Ik ben de woorden kwijt 💨😃

14 mei
Ben ik ze echt kwijt? Het is vandaag 14 mei. Bijna 4 maanden later. Ik maak het concept af. Ik zag het staan en voerde een check uit. Weet ik het nog? Check, check. Ja, ik weet het nog!

wonder van het gewone

Op de collage zie je

  1. mijn trouwe blauwe fiets
  2. het bos bij Rhenen, waar het ijs regende. 
  3. een ovengerecht met broccoli
  4. bolle wol voor vingerloze wanten
  5. het schilderijtje van de hei
  6. de potjes die ik opruimde
  7. de kachel bij een vriendin (goed gesprek)
  8. het boek dat ik niet mooi vond maar wel helemaal uitlas
  9. een mistige morgen, op zoek naar de bever

Gewone leven is zo goed
Hoe goed is het gewone leven. 
Hoe goed is het om het even op te schrijven.

Lees ook mijn blogs:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten