maandag 31 januari 2022

Het gouden blaadje

Net als de vorige keer een schrijfopdracht van Julie Hester over dankbaarheid. Die van vandaag vind ik moeilijk, omdat het woordje "verliefd" word gebruikt maar ik denk dat ik er wel raad mee weet.

Dankbaarheid voor wat je ziet
Schrijf over wat je vandaag ziet, te beginnen met: vandaag werd verliefd op...


Een blaadje op het raam
Vandaag werd ik verliefd op een blaadje op het grote raam. Ik vond hem leuk genoeg om foto's van te maken. Ik verwonderde me over wat verschil van perspectief kan doen, op een regenachtige dag. Zie je het gouden blaadje. Of zie je somberheid en regen. Waar kies je voor?


Ik werd verliefd op het gouden blaadje  ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

“Kind, je moet de dingen in de juiste proporties leren zien. Leer grote dingen groots te zien en kleine dingen klein.” Corrie Ten Boom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten