maandag 27 december 2021

Te laat. Toch een collage

Vorige week  heb ik geen tijd meer genomen om iets te verzinnen bij mijn collage.  Nu ga ik er even voor zitten. Net klaar met videobellen klaar. Ik kon op die manier even mijn dochter zien. Op dit moment is ze ziek. Zij woont aan de andere kant van het land.

Ik wandelde meer
Ik deel een nature quote, die past bij vorige week.
Ik wandelde meer dan anders.

I listened to the trees
breathing in the stillness


9 willekeurige foto's
  1. Rijp of rijm. Wat is het? Ik genoot van een winterwandeling in het bos. Alles was zo mooi wit. Ik maakte veel te veel foto's. Wat moet ik er toch mee?
  2. Kijk ik stuitte op een reebokje. Zie: lekker struinen. Wat zag ik?
  3. Ik kreeg een kerstkaart uit de USA. Sue en ik zijn vriendinnen geworden via Instagram. Ik stuurde haar ook een kaart. Als het goed is, kot mijn kaart vandaag aan.
  4. Mijn andere wandeling: 's-morgens heel vroeg. Ik wandelde een rondje in de vrieskou en het was ongelofelijk mooi. Hierover wil ik nog schrijven op mijn natuurblog
  5. Ik nam de tijd om me terug te trekken en te schijven. Resultaat: en kijk niet om
  6. Ja hoor, ga ik wandelen en bedenk ik halverwege: mijn fietssleutel, waar is mijn fietssleutel. Heb ik mijn e-bike op slot gezet maar vergat ik het sleuteltje eruit te halen. 
  7. "Mam, staat mijn spul nog thuis?" Ik maakte een foto. Ja, het stond nog thuis. 
  8. We aten met kerst kippies uit een kippiepan. Lekker en gezellig. Het was vorig jaar een succes. Nu weer. 
  9. Leuk stel, daar op het bospad. Ik vind van wel. Wat een lange schaduwen hè. Maar... de dagen gaan al weer lengen.


2 weerspreuken
  1. Is december veranderlijk, beste vrind, dan is heel de winter slechts een kind.
  2. December veranderlijk en zacht geeft een winter waar men mee lacht.

Wat waren de highlight van jouw week?
---

🏠 Groetjes van huis tot huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten