zaterdag 1 januari 2022

Het "normaal" van de gewone dagen.

 

Op naar het "normaal"
Vandaag deel ik alleen dit plaatje. Ik ben moe. Ik houd niet van speciale dagen. Ik weet er niet zo goed raad mee. Ik vind het een lastige tijd. Juist dan slaap ik slecht en voel ik me duf. Ik verlang naar het "normaal" van de gewone dagen. 

💬 Heb jij ook moeite hebt met het laatste stukje van december?
💬 Heb je tips?

2 willekeurige foto's

  1. De oliebollenkraam. We zouden niks halen. Maar de jongens bleken er toch wel zin in te hebben. De één wilde oliebollen zonder rozijnen. De ander met. De zak is nu bijna leeg.
  2. De eerste zonsondergang van het jaar. Deze foto stuurde J. Hij maakte een fietstocht met iemand en zag deze mooie lucht. 
Iets goeds in iedere dag
Een plaatje van de site: de geluksvogel. Ik vond dit een erg mooie quote. Ik was niet mijn beste ik, de laatste dagen. En toen stootte ik ook nog eens mijn hoofd tegen een houten balk. Frontaal. Dat was een klap. Dizzy en misselijk. Het gaat nu beter. De quote is relativerend. 

degeluksvogel.org

Wat waren de highlight van jouw week?

---

🏠 Groetjes van huis tot huis.

3 opmerkingen:

  1. Mooie quote.
    Ik werk altijd op één van de kerstdagen en op oudjaardag of nieuwjaarsdag. Daardoor lijkt het einde van het jaar sneller voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het ook een pakkende quote! Hoopvol te onthouden...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bedoelde: hoop hem te onthouden😁. Gaat het nu weer beter met je?🐻

      Verwijderen