zaterdag 4 december 2021

De highlights van mijn week

Tijd om mijn collage te plaatsen. Ik begin gelijk met mijn fotootjes. O nee, toch niet. Ik houd van citaten. Ik houd ook van de uitspraken van Billy Graham. Daarom eerst een quote van Billy Graham voordat ik verder ga.

Quote Billy Graham

Ik heb de laatste pagina van de bijbel gelezen. Het komt allemaal goed.

9 willekeurige foto's

  1. 'De mooie dingen kunnen zien, dat blijkt in deze tijd enorm van waarde!' Deze quote stond in een oude Flow. Ik gebruikte hem bij een foto van een paddenstoel op mijn Insta op deze manier: De mooie dingen kunnen zien 👀… dat blijkt van veel waarde. Wat zag jij voor moois vandaag?
  2. Als de zon schijnt vlieg ik naar het raam om foto's te maken van mijn planten. Wat een mooierd hè. Ik hou van mijn Anthurium Vanilla. Hij maakt het hele jaar door bloemen. Als je hem tenminste sproeit. Daar houdt hij van. Het is een plantje uit de tropen. Lees: 3 dingen die je niet moet doen bij een anthurium.
  3. Bij dit plaatje hoort deze tekst: 'Ik ben gewoon aan het rustig aan doen. Maar dat is niet gewoon. Dat is speciaal. Ik ben blij dat het gewoon kan. Maar dat is ook niet gewoon. Dat is bijzonder.'
  4. Ik moet meer rust nemen, zei de fysio op maandagmorgen. Het is zo. Ik heb veel schouderpijn. De fysio ontdekte kneuzingen, die de dokter niet gevonden had. Daarom de daisy speler van R. van zolder gehaald. Goed om een uurtje op bed te liggen. Rustig ademhalen. Het is leuk om voorgelezen te worden. Ik heb bijna een boek van Janette Oke uit: Een bruid voor Donnigan. Een ouwetje waar ik vroeger van genoot. Dankzij de daisy rom.
  5. J. helpt me met mijn schoenen. Ik ben niet eigenwijs toch? Soms moet je toegeven dat bepaalde handelingen pijn doen. En J. doet het zo graag voor me. 
  6. Ik brei, ik lees. Zie hoever ik al ben met mijn sjaal (video hieronder).
  7. Pikmin Bloom is een game. Ik test hem uit op mijn telefoon. Het is bedoeld om mensen naar buiten te krijgen. Ik laat nu bloemen bloeien, door simpelweg een ommetje te wandelen. Het is een leuke app. Ook voor kinderen. 
  8. Surinaamse G. ontving mijn cadeautjes. Ze is de dochter Sheri, mijn lieve blogvriendin. Omdat er iemand die ik kende naar Suriname ging, gaf ik wat dingetjes mee en via via is het opgehaald. Niet alles kon mee het vliegtuig in. Maar dit wel. Blije foto. Blij meisje. Blije ik.
  9.  Zoon H. heeft ondanks vaccinatie Covid gekregen. Vanaf vandaag zitten wij in quarantaine. Alleen hij was positief. Wij met z'n drieën niet. Onze dochter bracht ons een stapeltje zelftesten. En een brood. Zij was net uit quarantaine bij haar schoonfamilie. Het is wennen. 
Mijn sjaal groeit


Wat waren de highlight van jouw week?
---

🏠 Groetjes van huis tot huis.

4 opmerkingen:

  1. Ohhh wat heerlijk je weer te lezen. Ziet er fijn uit. Wij afgelopen week van in quarantaine weer naar vrijheid. Dus een mooie en fijne omschakeling gehad.

    Ook weer fijn dat alles normaal kan.
    Liefs, Petrina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super dat jullie weer vrijheid hebben! Ik waardeer het heel erg at je de moeite nam om een reactie neer te zetten.

      Verwijderen
  2. Ik geniet van je blog, van je eerlijkheid door je mindere en fijne momenten er te laten zijn en te delen. Ik hoop dat de quarantaine snel voorbij is en je je zelf ook weer iets beter mag gaan voelen. Ik ben nu toevallig ook een boek van Janette Oke aan het lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is me bijgebleven. Dat je schrijft dat je mijn eerlijkheid waardeert. Welk boek van Janette lees jij?

      Verwijderen