zaterdag 2 januari 2021

Mijn week in woord en beeld (4)



De laatst week van het jaar 2020, gevangen in 9 willekeurige foto's/ Niet zo goed op volgorde eigenlijk. 

  1. Ik was in het bos op 28 december. Er is zoveel te zien in het winterbos. Ik wandelde bijna 7 km en stond veel stil om foto's te maken. Het was heerlijk.
  2. Op de hei schreef ik een stukje in mijn dagboek. Ook over mijn nieuwe ketting. Die had ik meegenomen op het laatste nippertje, in mijn jaszak. Om wat foto's van te maken voor mijn blog.
  3. Dit roodborstje hoort bij de nieuwjaarswandeling, dik ik samen met J. maakte. Het bleef zo lang zitten. Speciaal voor jou, zijn J.
  4. Dit watertje wordt door mijn schoonpa "de poel" genoemd. Hij had al verschillende keren gevraagd of ik daar wel eens geweest was. Nu dus wel. Zomers is de poel leeg. Nu vol met water.
  5. Zie ik maak alle dingen nieuw. Een tekst die ik via de app kreeg, van een vriendin en waar ik heel blij mee was. 
  6. Oudejaarsavond. Het was heel gezellig. We hadden hapjes (kaasblokken voor R.) en heel veel lekkere vlees-hapjes voor de liefhebbers. Iedereen een foto maken natuurlijk.
  7. M. leest een stukje voor uit de Bijbel, op Oudejaarsavond. Zij heeft een duidelijke stem en goed ogen. Dus lezen in het halfdonker ging haar prima af.
  8. Paddenstoelen. Ik zag ze deze week in het bos. Het zijn elvenbankjes.
  9. Skittels. Doe neem ik nooit mee. Ik at wat skittels uit dit zakje. Ik kreeg overal jeuk. Heel erg jeuk, overal. Verhoging, buikpijn en zere spieren. We wisten niet waar het van kwam. Totdat ik de ingrediënten las. Er zit appelzuur (E296) in skittels. Ik ben daar allergisch voor. Nog beter checken dus!
---

🏠 Groetjes van huis tot huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten