zaterdag 26 december 2020

Mijn week in woord en beeld (3)


 De eerste week van de kerstvakantie heb ik gevangen in 9 foto's.

  1. Mijn zoon kookt bijna iedere dag een eitje voor zichzelf. En ook met mij. Ik ben gek op ei. Vooral met een beetje zout.
  2. Iemand heeft de dettol fles omgegooid. Per ongeluk natuurlijk. Wat een stank. In het begin van de coronacrisis kochten we een paar flessen om alles goed te ontsmetten.
  3. Naar het gemeentehuis wandelen. Nieuw rijbewijs. Wat een grauwe dag. Op de terugweg bij de Goudreinet langs om groente te halen. Er werd een vrouw niet goed. Dat was heel naar.
  4. Op eerste kerstdag maakten wij een prachtige wandeling bij de Leersumse plassen. Erg genoten.
  5. Rust voor Bijbelstudie. Rust voor dagboek-schrijven. Zie je mijn mooie parker? Ik ben dol op die pennen. Ze schrijven echt zo fijn,
  6. Er werd een fiets bezorgd voor dochter M. En ja, terwijl dochter op vakantie was met vriendinnen zette mijn man hem in elkaar
  7. Een tas met boeken aan de deurknop van het huis van mijn vriendin. Ze had corona.
  8. Nog een foto van onze wandeling. Dit is een prachtig bos.
  9. Samen eten. We bestelden een kippiepan. Wat was dat lekker (kerst).
---

🏠 Groetjes van huis tot huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten