vrijdag 18 augustus 2023

I love Summer

Bij Rian vond ik deze Tag en ik vind het leuk om mijn elke-doordeweekse-dag-een-nieuw-blogje hiermee af te sluiten. Ik schreef 2 weken geleden:

📅 7 augustus - 18 augustus 📆 Elke doordeweekse dag een nieuw blogje: geen toeters en bellen, gewoon een eerlijke kijk op mijn dagelijkse leven. 🌿🏠 Ik hoop dat je er blij van wordt!

💪 Yes, ik heb het gehaald


Wat is je favoriete ijsjessmaak?
Ik eet weinig ijs omdat ik niet goed tegen vanille kan. Maar vroeger hield ik het meest van de enige echte Split

Welke zomerse kledingstukken vind jij onmisbaar?
Mijn zonnehoed. Ik kocht hem in Hattem en bescherm de huid van mijn gezicht ermee.


Wat is je favoriete zomerse drankje?
Water en koffie.

Wat is je favoriete activiteit in de zomer?
Wandelen in de vroege morgen, diamondpainting. En bloggen. Vanavond schreef ik: 7 tips voor paddenstoelenfotografie zonder pijn

Hoe ziet jouw typische zomer make-up er uit?
Ik gebruik het hele jaar door een corrigerende huidcreme, die dankzij de groenpigmenten roodheid neutraliseert. Eucarin is fijn spul en ik zie echt verschil.

Wat is je favoriete zomerliedje?
J.S.Bach: E Major Prelude  Eigenlijk weten maar weinig mensen dat ik van elektrische gitaar houd. Het is mogelijk om klassieke muziek op een elektrische gitaar te spelen. Zelfs Bach. Klik maar op de video hieronder.


Welk zomers gerecht eet je het liefst?
Geen verschil tussen zomer en winter bij mij. Ik ben niet zo dol op eten eigenlijk. Maar ik maak graag wraps voor de liefhebbers in huis.

Wat is jouw ultieme zomer Do it Yourself?

Diamondpainting. 

Welk geurtje draag je in de zomer?
Jill Sander Sun. Deze zonnige oriëntaalse florale geur werd in 1989 uitgebracht en ik vind het lekker ruiken. 

Welke plannen had je voor deze zomer?
We gingen één weekje weg. Voor de rest veel, veel rust, leuke gesprekken, plannen maken, een herfst-weekje-weg plannen, nadenken over wat ik wil en niet wil. 


😀 Nu ben ik benieuwd naar jouw antwoord op deze vragen. 

Om de 2 weken (op maandag)
Mijn zomervakantie is nog niet voorbij, want J heeft nog een weekje vrij. Mijn challenge stopt en ik kom hier om de twee weken een blogje schrijven (op maandag of dinsdag). ✍️ Tot dan!

Bedankt voor het lezen van mijn blogberichten. 
Ik genoot van het schrijven; het maakte me blij.


🍄🌲 Check ook mijn natuurblog

6 opmerkingen:

  1. Nu alweer voorbij?!!! Het is zo gezellig!!
    Ik zal morgen kijken of ik antwoorden op al die vragen heb! Slaap lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uw blog heb ik pas deze week ontdekt en ik vind de struktuur erg leuk, elke keer dezelfde dingen van de dag.
    Chocolade of mocca ijs is mij favoriet en in de zomer een ik ook graag warm, beter voor lichaam dat doen ze in tropische landen ook het meeste

    BeantwoordenVerwijderen