vrijdag 10 februari 2023

Favoriete vijf op vrijdag

Wat zijn mijn vijf favoriete genietmomentjes om te delen? Ik doe vandaag weer een keertje mee met Susanne's site om dingen te delen waar ik dankbaar voor ben.

👉 Translate my Dutch? Use the translation gadget in sidebar



Mijn favoriete vijf
  1. Vaas met tulpen op de tafel bij vriendin. Ze kwam pas aan de deur op mijn schrijfdag en ik beloofde gauw een keer koffie te komen drinken. Dat was vanmorgen (vrijdag). Zomaar een half uurtje. Het was een heel fijn moment. Waarom heb ik dit in geen twee maanden gedaan?
  2. Ik schreef een blog over mijn sneeuw wandeling en gebruikte dit plaatje: mijn voeten in een voetwarmer. Lees mijn (christelijke blogpost op Kostbaar: zal de hei ooit weer bloeien?
  3. Maandag kwam ik mijn zoon tegen in het bos. Hij maakte deze foto. Hij houd ook van het bos.
  4. Kringloop. Ik zocht er naar een goede magnetronschalen maar vond er geen. Wel deze leuk mokken. Die ga ik gebruiken als bloempot.
  5. Krokus. Steeds meer krokussen staan in bloei op het veldje. Het zijn echte zonaanbidders. Nu nog wachten op de bijen 🐝


Wat waren jouw 5 mooie momentjes?

Ik wil al onze beste momenten nemen, ze in een pot doen en ze eruit halen als koekjes en steeds weer van elk van hen genieten. Crystal Woods

 

4 opmerkingen:

  1. I too love being out in nature. I think my climate is slightly colder than yours as today is a high of 44F. The crocuses are not up yet. But it is sunny so I am planning a walk this afternoon.
    Love daffodils even more than tulips! I am waiting excitedly for the first daffs to appear.
    Love those mugs too.
    Have a good weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, nou moet ik even denken: o ja:
    1 de zon, 2. meet-weeg moment gaf positief gevoel, 3 mijn amaryllis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn favorite geniet moment is meestal 's ochtends om 10 uur. Dan drink ik in alle rust een kopje koffie terwijl ik klassieke muziek luister en mijmer voor me uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I could have used those foot warmers the past few nights. For some reason my feet have been freezing! The crocus' are lovely!!

    BeantwoordenVerwijderen