donderdag 15 december 2022

4 goede redenen om een fotochallenge af te breken

Misschien ben ik zo ongeduldig dat ik geen zin hebt om de uitdaging te volbrengen omdat het te lang duurt. Of misschien ben ik gewoon op zoek naar een excuus om een beetje lui te zijn. 

Stoppen met challenge
Ik stop met Aukjes December Fotochallenge. Ik stap uit en deel vandaag 4 goede redenen om een challenge af te breken. Ik houd van onderzoekjes en dit is wat er uit kwam.


4 goede redenen om een challenge af te breken
  1. Als de challenge te lang duurt, kan het overweldigend lijken en kan het moeilijk zijn om vol te houden. In dat geval kan het soms beter zijn om de uitdaging op te geven en te zoeken naar een uitdaging die meer bij je past.
  2. Als je challenge als een verplichting voelt die je niet graag (meer) doet, kan het soms beter zijn om die op te geven en te zoeken naar iets dat je wel leuk vindt om te doen.
  3. Als je challenge niet interessant genoeg is voor jou, kan het soms beter zijn om die op te geven en te zoeken naar iets dat wel bij je past.
  4. Als je een nieuwe challenge hebt gevonden die je leuker of interessanter vindt, kan het soms beter zijn om je huidige uitdaging op te geven en je te concentreren op de nieuwe uitdaging.
Uitgechallenged
Ik heb het gevoel dat ik "uitgechallenged" ben. Na 14 dagen foto's plaatsen ben ik weer terug. Ik kijk ernaar uit om gewoon te bloggen. Blijf me volgen om op de hoogte te blijven.

🤫 Ben jij wel eens gestopt halverwege een challenge?

Linked to Huisvlijt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten