dinsdag 22 november 2022

55 unieke blogideeën voor de winter

Bijna winter. Ik bedacht alvast 55 unieke winterblogideeën. Voel je vrij om deze te gebruiken. Sommige ideeën zijn toegespitst op christelijke bloggers. Zo is er voor elk wat wils.


55 unieke blogideeën voor de winter
  1. Wat geef ik mezelf als sinterklaas of de kerstman niet langskomt?
  2. Hoe blijf je goed gehumeurd als het vroeg donker is?
  3. Huidverzorging bij koud weer
  4. Lijstje motiverende zelfzorgboeken voor de winter
  5. Tips voor een ontspannende routine voor de winteravond
  6. 3 lekkerste winterontbijt ideeën
  7. Bucketlist voor de kerstvakantie
  8. 3 kindvriendelijke bakrecepten om samen te maken
  9. Feestelijke kerstboeken om te lezen
  10. 3 manieren om te ontspullen voor een frisse start van dit nieuwe jaar
  11. Ik maak geen lijst met goede voornemens
  12. Maak een collage van al de gelukkigste herinneringen van het jaar
  13. Maak een overzicht van je beste blogposts van het jaar
  14. 7 mentale zelfzorgideeën voor de winter
  15. Hoe blijf je fit zonder naar de sportschool te gaan deze winter?
  16. 7 simpele winterdecoratietips
  17. 3 lokale/handgemaakte geschenkopties voor het geven van kerstcadeaus
  18. 7 kledingtips om warm te blijven tijdens de winter
  19. Werk samen met een andere blogger voor een interview over de winter
  20. Wat maakt Chanoeka zo mooi?
  21. 3 vaardigheden om tijdens de vakantie onder de knie te krijgen
  22. 3 suggesties voor gezonde geurkaarsen
  23. Oude blogposten oppimpen en delen
  24. 5 (spirituele) lessen uit hardlopen of wandelen in de winter 
  25. 3 lessen van de amaryllis of hyacint
  26. 7 knutselideeën voor de mooiste winterkrans
  27. schrijf een bericht over je eigen spirituele wintertijd
  28. 3 tips om een bevroren hart te smelten
  29. Winter en ouder worden
  30. Hoe je het vuur brandend houdt
  31. 7 motiverende quotes voor de winter
  32. Als de winter te lang duurt
  33. God in de winter
  34. Winterwandeling met God
  35. Leven vinden in de winter
  36. Dankbaarheid in de winter
  37. Wat als er sneeuw op komst is?
  38. Haken ( ... of wat dan ook) als stil comfort in de winter
  39. Versla de winter blues met deze 3, 7, 11 tips
  40. Verborgen genaden of zegeningen in de winter
  41. 3 lekkerste wintermaaltijden met kip
  42. 5 manieren om vrede en vreugde in de hectiek van het leven
  43. Oneindige Kerst of: altijd Christus-feest.
  44. Als de winter lang en eenzaam is
  45. Winter in de ziel (lessen uit psalm 13, psalm 88)
  46. Wintervakantie in de tropen
  47. Hoe bespaar ik en krijg ik energie
  48. De belofte van januari
  49. Tips voor meer fruit in de winter
  50. Overlevingstips voor moeders in de winter
  51. Tips om overeten te voorkomen
  52. Praktische decembertips om geld moeten besparen
  53. Kerststress: nee zeggen is ook een optie. 
  54. Oud & Nieuw – loslaten door zorgvuldig parkeren
  55. Genoeg voor vandaag, genoeg voor morgen.
 

Wanneer begint de winter?
De astronomische winter wordt meestal gebruikt als “officieel” begin van de winter (21 december). Maar om praktische, en ook klimatologische redenen begint de meteorologische winter op 1 december en duurt tot 1 maart. Voor meteorologen is het op deze manier makkelijker om seizoenen met elkaar te vergelijken. 

KNMI - Winter

Ben je nog niet toe aan de winter? Check dan mijn lijst met 40 unieke blogideeën voor de herfst

Doe ook mee met Huisvlijt

5 opmerkingen:

  1. Mooi Aritha, als ik niets meer weet of geen animo of... dan pik ik er eentje uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk lange lijst! Als ik geen inspiratie heb, dan kan ik hier zeker wat tussen vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fantastisch lijstje zeg. Ik was al verkocht bij punt 1. Super grappig. Dit lijstje ga ik zeker bijhouden voor dagen waar de inspiratie wat zoek is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb al twee keer rondgelopen met een frozen shoulder. De eerste keer is jaren geleden en de sessies bij de kinesiste brachten niet veel op. De tweede keer sprak ik mijn chiropractor aan (of hier in de volksmond de 'kraker') en op een paar sessies was ik ervan af.

    BeantwoordenVerwijderen